Gradinaritul este un tratament eficient al depresiei! Stiai ca exista microbi antidepresivi in pamant?
Gradina

Prozacul nu este singura modalitate prin care putem scapa de depresie. Microbii din sol au efecte similare asupra creierului uman si asta fara efectele secundare pe care le au antidepresivele. Afla cum puteti sa valorificati un antidepresiv nautural din sol pentru a fi mai sanatos si mai fericit. Citeste in continuare pentru a afla cum pamantul te poate face mai fericit.

Remediile naturale au fost folosite de oameni inca de acum cateva mii de ani. Aceste remedii naturale au acoperit aproape orice afectiune fizica precum si psiho-emotionala. Vindecatorii din vechime cu siguranta nu cunosteau modul in care un remediu functioneaza, ci pur si simplu stiau ca o face. Oamenii de stiinta moderni au descifrat “de ce-ul” din spatele multor remedii si plante medicinale, dar numai recent au descoperit remedii anterior necunoscute si totusi, care faceau parte din stilul natural de viata. Intre microbii din sol si sanatatea umana exista o legatura pozitiva care a fost studiata si care s-a dovedit a fi verificabila.

Legatura dintre microbii din sol si sanatatea umana

Stiai ca exista un antidepresiv natural in sol? E adevarat. Mycobacterium vaccae este bacteria studiata. Aceasta reflecta asupra neuronilor acelasi efect pe care-l au antidepresivele cunoscute, precum Prozac. Bacteria se gaseste in sol si poate stimula productia de serotonina, ceea ce te poate face mai relaxat si mai fericit. Studiile au fost efectuate pe pacientii care sufereau de cancer si acestia au raportat o calitate mai buna a vietii si mai putin stres. Un nivel scazut de serotonina a fost legat de depresie, anxietate, tulburari obsesiv-compulsive si probleme bipolare. Bacteria pare a fi un antidepresiv natural din sol si nu are efecte negative asupra sanatatii. Beneficiul oferit de aceste bacterii poate fi obtinut foarte simplu: jucandu-te in pamantul din gradina, de exemplu. Cei mai multi dintre gradinari vor recunoaste deschis faptul ca acesta este actul prin care scapa de stres. Faptul ca exista o confirmare stiintifica adauga un plus de credibilitate acestor dependenti de gradinarit atunci cand ne spun ca sunt foarte fericiti cand gradinaresc.

Antidepresivul din sol este, de asemenea supus studiilor pentru a se observa efectul asupra imbunatatirii functiei cognitive, boala lui Crohn si chiar in cazul artritei reumatoide.

Iata cum pamantul te face fericit

Microbii antidepresivi din pamant cauzeaza cresterea nivelurilor de citokine, ceea ce duce la cresterea productiei de serotonina. Bacteria a fost studiata atat prin injectare cat si prin ingestie in cazul sobolanilor de laborator, iar rezultatele au fost cresterea capacitatii cognitive, reducerea stresului si imbunatatirea concentrarii. Efectele benefice ale antidepresivului natural intalnit in pamant pot fi resimtite pana la trei saptamani.

Daca ti-a placut acest articol, sustine activitatea noastra apasand butonul de share! Pentru a fi la curent cu ultimele articole, nu uita sa dai like paginii de facebook! Va multumim!

Post Comment